mar 052015

Toto je otázka nášho čitateľa.
Tu je na ňu odpoveď.
Keď ste sa rozhodli že chcete, aby Vás naša realitná kancelária MERANGE s.r.o. zastupovala pri predaji Vašej nehnuteľnosti (dom, byt, pozemok), následne zariadila pre Vás plný právny servis a zastupovala v konaní s príslušným Katastrálnym úradom postup je nasledovný:
- Dohodneme si osobné stretnutie
- Prídeme k Vám, porozprávame sa a vzájomne si dohodneme podmienky spolupráce
- Dodáte nám potrebné informácie o predávanej nehnuteľnosti
- Nehnuteľnosť náš fotograf nafotí
- Do 2 dní spracujeme všetky podklady na inzerciu + vyhotovíme video
- Následne nahráme spracovanú inzerciu na najviac predávajúce a navštevované realitné portály + využijeme našu databázu klientov – záujemcov o podobnú Vami ponúkanú nehnuteľnosť
- Pošleme Vám na email linky Vašej inzercie
- Pravidelne kontrolujeme sledovanosť Vašej inzercie vyhodnocujeme ju a v spolupráci s Vami volíme ďalšie kroky smerujúce k jej úspešnému predaju
- S potenciálnym kupujúcim robíme osobné obhliadky nehnuteľnosti (aj cez soboty a nedele, väčšine klientom tento termín najviac vyhovuje)
- Keď nastane rozhodnutie kupujúceho, že danú nehnuteľnosť chce kúpiť , pripravujeme rezervačnú zmluvu a súčasne prebieha kontrola právneho stavu nehnuteľnosti
- Nasleduje podpis Rezervačnej zmluvy a zloženie rezervačného poplatku, ktorý slúži na to, že daná nehnuteľnosť sa prestáva ponúkať ďalším záujemcom. (Zložením zálohy kupujúci prejavuje vážny záujem o kúpu nehnuteľnosti)
- Ak kupujúci chce na kúpu nehnuteľnosti použiť hypotekárny úver, poskytujeme mu nášho hypotekárneho poradcu, ktorý ho prevedie celým procesom a zároveň ho odbremení od vybavovania hypotéky (obiehanie bánk a zisťovanie ktorá z nich mu poskytne pre neho tie najlepšie podmienky) Túto prácu poradcu dostáva klient od nás ZDARMA (šetríme Váš čas !!!)
- Medzi tým pripravujeme v spolupráci s právnickou kanceláriou Kúpne zmluvy a všetky potrebné podklady + Návrh na vklad do katastra
- Keď má kupujúci klient už pripravený úver v banke, pristupujeme ku podpisu Kúpnych zmlúv a podania Návrhu na vklad do príslušného katastra (Samozrejme vklad na kataster riešime my a opäť zdarma!!!). Každá zúčastnená strana dostáva po jednom overenom vyhotovení kúpnej zmluvy a jednom podaní návrhu na vklad
- Po pripísaní celkovej predajnej sumy na účet predávajúceho nám predávajúci vypíše Čestné prehlásenie o prijatí platby (tlačivo mu poskytujeme my)
- Dohodneme si vzájomne všetky 3 strany termín na odovzdanie nehnuteľnosti a na mieste zhotovíme Preberací protokol nehnuteľnosti
- Po tomto kroku nasleduje odhlásenie energií pôvodného majiteľa a následne prihlásenie energií nového majiteľa
- Všetky tieto úkony, ktoré robí naša realitná spoločnosť MERANGE s.r.o. vrátane zabezpečenia overovania podpisov, platenia kolku 66,00 Eur na kataster a vyhotovenia Kúpnych zmlúv pod ochranou právnickej kancelárie NEPLATÍTE, čiže cena nehnuteľnosti je hneď od samého začiatku pevne daná
- Na samotný záver predávajúci a kupujúci vyjadrujú svoju spokojnosť s vykonanou prácou našej kancelárie a vzájomne si poprajeme veľa ďalších úspechov
Chcete sa dozvedieť viac o nás?
Prečítajte si ďalšie naše články.
S úctou Soňa Pokorná – konateľka spoločnosti
Autor článku: Soňa Pokorná
Ospravedlňujeme sa, ale komentár formulár je zatvorený v tejto dobe.