jan 252018
 

Túto formu prehliadky  využívam vtedy, keď je o nehnuteľnosť  veľký záujem. Šetrím tým čas majiteľom ako i sebe. Nehnuteľnosť prezentujem tak, aby zaujala čo najviac potenciálnych záujemcov.

Na mnou vybraných miestach v samotnej nehnuteľnosti, kadiaľ klienti vchádzajú je umiestnený reprezentačný stolík, na ktorom sa nachádzajú propagačné materiály ponúkanej nehnuteľnosti, vizualizácie, propagačný materiál realitnej kancelárie ktorú zastupujem. Na stolíku sa nachádza kytica a dóza so značkovými  sladkosťami.

Záujemcovia sú hneď pri vchádzaní privítaní a zoznámení s maklérom,  ktorý sa im bude počas obhliadky venovať. V prípade vyššej kategórie nehnuteľnosti je pridaný ešte  stolík s občerstvením – malá fľašková voda, papierové poháriky, očká, chlebíčky…

Starám sa o potencionálnych záujemcov tak, aby sa cítili príjemne a popri tom si zisťujem silu ich motivácie kúpiť prezentovanú nehnuteľnosť. Moje otázky smerujú „ako dlho už hľadáte svoj vysnívaný dom? Čo by mal spĺňať? Kde všade  ste už boli pozerať ? Tieto informácie mi slúžia na ďalšiu komunikáciu  so záujemcom. Pomáhajú mi  lepšie pochopiť čo v skutočnosti hľadá, vytvoriť si  predpoklad, kedy u neho dôjde k rozhodnutiu a nehnuteľnosť kúpi.

Nehnuteľnosť im predstavujem od centrálnych miestností..( obývačka, hala, pracovňa, detská izba, kuchyňa a spálňou končím. Nasledujú sociálne zariadenia, komory, povaly pivnice, záhrada, hospodárske budovy, garáž. Predstavím im prednosti lokality či už je to bezpečnosť, vzdialenosť do centra, občiansku vybavenosť obce.

Kladením otvorených otázok nechávam záujemcov rozprávať a zisťujem, kto bude mať rozhodujúce slovo pri kúpe, čo je pre nich kľúčové, čo rozhodne o tom či si nehnuteľnosť kúpia. Ako má pripravené financovanie,  dokedy potrebujú poriešiť bývanie a čo sa stane ak dom podľa svojich predstáv do stanoveného termínu nenájdu.

Podľa získaných skutočností upriamujem pozornosť na tie časti domu, ktoré ich najviac oslovili.

Na obhliadke sa majiteľ drží stranou a je po ruke, keby bolo treba doplniť ďalšie informácie. Nezasahuje do obhliadky! Obhliadku si vediem sama.

Je to priestor kedy sa mi  záujemca otvorí a komunikuje so mnou bez zábran.  Nechávam ho nasať atmosféru, ktorá mu pomôže pri jeho rozhodovaní.

So záujemcom sa lúčim  vtedy, keď viem že má pocit že dostal všetky potrebné informácie. Odchádza s propagačným materiálom o nehnuteľnosti a drobným spomienkovým darčekom.

Ešte v ten večer dostáva klient odo mňa  ďakovnú SMS, s textom že mi bolo cťou  ho spoznať  a ak by potreboval radu či doplňujúcu informáciu o nehnuteľnosti, či inú informáciu zo sveta realít, aby vedel  že som tu pre neho.

S úctou konateľ spoločnosti Soňa Pokorná

Páčil by sa aj vám takýto predaj? Napíšte nám na :  merange@merange.sk

Merange_reality

 

 

Ospravedlňujeme sa, ale komentár formulár je zatvorený v tejto dobe.