aug 262014
 

Na začiatku, keď som sa začínala pohybovať v realitnej brandži, nás na základných školeniach učili, že ako nováčikovia  musíme začínať náberom zo súkromnej  inzercie.

UŽ VTEDY SOM Z TAKÝMTO POSTUPOM NESÚHLASILA!

Veď si len predstavte situáciu, že Vy ako majiteľ predávanej nehnuteľnosti, zadáte svoj inzerát na realitné portály “reality také onaké“. Čo sa stane v nasledujúcich minútach a v lepšom prípade v hodinách?

Takto vyškolení makléri,  striehnúci na každý pridaný inzerát na súkromnej inzercii Vás začnú bombardovať telefonátmi a to je jedno či v nedeľu, sviatok, piatok či v neskorých večerných hodinách typu „môžem si pridať Vás inzerát do ponuky?“  V snahe získať novú nehnuteľnosť do svojej ponuky. Určite mi dávate za pravdu! Však?

Tí zdatnejší majitelia chvíľu odolávajú takýmto telefonátom, no po čase vo väčšine prípadov po x-tom telefonáte sa nechajú zlomiť. To znamená, že dajú súhlas najskôr 1 realitnej kancelárii (RK) potom  2  RK, a tak sa im zrazu  hlavou prebleskne myšlienka, že čím viac RK to bude mať v ponuke, tým  viac záujemcov budú  mať.

PÝTATE SA, ČO JE NA TOM ZLÉ?

TAK SI PEKNE ROZOBERME,  AKO TO  NA TÝCH PORTÁLOCH A RK  VLASTNE CHODÍ

Je dôležité, aby ste si uvedomili, prečo táto metóda nefunguje a dovolím si povedať, že v mnohých prípadoch priam poškodzuje majiteľa a znevýhodňuje predaj danej nehnuteľnosti, čo mi určite dajú za pravdu skúsení a  úspešní makléri.

HNEĎ VYSVETLÍM PREČO

Približne 70 – 80% potenciálnych kupujúcich (záujemcov o nehnuteľnosť) hľadá svoju vysnívanú nehnuteľnosť v dnešnej dobe, kde inde ako na internete. A vráťme sa opäť do deja – Vy ako majiteľ ste dal súhlas 6-tim RK k inzercii vašej nehnuteľnosti. Všetkých týchto 6 RK totiž inzeruje na rovnakých internetových portáloch. Niektorí na viacerých , niektorý na menej portáloch. No nalejme si čistého vína! : – Všetci inzerujú na tých najnavštevovanejších portáloch, kde chodia aj kupujúci.

Ak práve Vy, čo čítate tento môj blog  predávate týmto spôsobom svoju nehnuteľnosť, dajte si tú námahu a otvorte si známy internetový portál, napr.  reality „ na viacero spôsobov“  a zadajte si základný popis: lokalita, mesto, druh nehnuteľnosti , do akej ceny ……  a pozorne sledujte, čo Vám internetový portál vypíše.  A nebudete veriť  vlastným očiam – 6 x vyobrazená vaša nehnuteľnosť na tom istom portáli, každá  s iným popisom, dozvedáte sa napr. že počet izieb je rozdielny,  m2 úžitkovej  plochy a záhrady, s realitou nemajú nič spoločného, nehovoriac a kvalite fotografií  a rôznych cenách.

muž za počítačombez názvu

A teraz si  predstavte , že práve Vy sedíte na opačnej strane počítača a neveríte vlastným očiam, čo všetko sa o svojej nehnuteľnosti dočítate? V celom tom chaose sa zrazu strácate. Z vlastnej skúsenosti  Vám hovorím, takýto inzerát je nehodnoverný   a potenciálny záujemca  stráca o takúto  nehnuteľnosť  záujem. Takýmto nehnuteľnostiam   v realitnej brandži hovoríme, že sú „prevarené“ a do svojich ponúk ich žiaden skúsený a úspešný maklér nezoberie!

A teraz  dobre porozmýšľajte, komu vlastne zverujete   do rúk svoj majetok? ……  –   často krát  i Váš  jediný!

A AKÉ JE MOJE ODPORÚČANIE? To si pozrite na  stránke Merange. nájdete tu skvelé  videá, ktoré Vám  určite dajú odpovede na mnohé Vaše otázky.

Prajem Vám radostný a úspešný deň

Vaša Soňa

Ospravedlňujeme sa, ale komentár formulár je zatvorený v tejto dobe.